eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Deklaracja dostępności
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Redzikowo zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
niektóre materiały graficzne (zdjęcia) nie mają w pełni dokładnych opisów,
niektóre materiały tekstowe nie mają prawidłowej konstrukcji tekstu lub opisu linku - niektóre dokumenty na stronie stanowią dokumenty archiwalne
Brak audio deskrypcji dla wcześniej opublikowanych materiałów video/multimedialnych.
Nadmierne koszty
nie dotyczy Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Maciej Flisak — mejlowo projekty@gok.slupsk.pl lub telefonicznie 59 847 10 91.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej: nie dotyczy
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsk nie posiada aplikacji mobilnej
Dostępność architektoniczna
Siedziba jest częściowo dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem wytyczono odpowiednie stanowisko parkingowe. Przy wejściu do budynku znajdują się schody stanowiące barierę w przypadku osób na wózku. Aby umożliwić im dostęp został zamontowany przed schodami dzwonek. Wtedy pracownicy pomagają w pokonaniu wymienionej bariery i obsługują taką osobę na parterze budynku. Na parterze znajduje się także toaleta dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku istnieją bariery pionowe, brak barier poziomych. Siedziba CKiBP to obiekt , w którym biura i sala zajęciowa znajdują się na pierwszym piętrze, zaś galeria wystawowa na drugim. aby zniwelować barierę związaną z dostępem w kwestiach biurowych wprowadzono środki zapobiegawcze w postaci: alternatywnych metod dostępu i komunikacji np. w przypadku podpisywania umów - możliwość wysłania pocztą, wyjście pracownika przed budynek, pomoc w dostępie do pomieszczeń na parterze lub obsługa w obiekcie w Redzikowie, w którym nie występują bariery pionowe lub poziome.( po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania). Także w przypadku problemów z dostępem do działań kulturalnych (sala zajęciowa na pierwszym piętrze, galeria na poddaszu) istnieje możliwość zorganizowania pomocy pracowników w przemieszczeniu się. Dotychczas nie zgłaszano takiego zapotrzebowania. Z uwagi na wysoki koszt oraz brak zgłoszeń problemu z wykluczeniem dostępności nieracjonalny byłby koszt instalacji windy zewnętrznej. Z uwagi na konstrukcję schodów - nie ma możliwości zastosowania urządzeń wspomagających nie wymagających w obsłudze pomocy dodatkowej osoby. Informacja o dostępności architektonicznej administrowanych obiektów (świetlic i bibliotek) podana jest na stronie www.kultura.slupsk.pl w zakładce Deklaracja dostępności.